Information

Handelsbetingelser

 

Gratis Fragt

Ved alle køb uanset beløbsstørrelse, er der GRATIS FRAGT i hele Danmark til nærmeste posthus/postbutik (uden omdeling) eller til en firmaadresse. Ønsker man pakken helt ud til sin adresse (med omdeling) koster det kr. 50.- Som udgangspunkt sendes med PostDanmark. Store kasser og møbler sendes med Danske Fragtmænd. Hvis bestillingen sendes med Danske Fragtmænd, sender vi en mail eller ringer til dig som kunde for at høre om Danske Fragtmænd må stille pakken, hvis der ikke er nogen hjemme og hvilken dag kunden ønsker levering. Hvis pakken ikke må stilles og kunden ikke er hjemme på aftalte leveringsdag, kommer pakken på Danske Fragtmænds lager, hvor kunden kan afhente den. Ønsker kunden pakken genudbragt betaler kunden selv for dette.
Store og/eller tunge pakker leveret med Danske Fragtmænd leveres til dørkanten. Dvs. at hvis man bor i en etageejendom, så skal man regne med selv at bære varerne op til sin etage. Man kan vælge at betale for at få varerne båret op/ind. Dette skal aftales med os inden levering af varerne.
Ved Danske Fragtmænd gælder desuden: Til øer uden selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse leveres kun til afskibningshavnen. Til øer med selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse leveres til modtager.

Afhentning i Odder

Spar fragten og afhent selv din bestilling på vores lager Skovdalsvej 4 i Odder efter aftale. (ring til 2759 8922 ).

Pris og betaling

Alle priser er i DKK og inkl. 25% moms. Vi afsender normalt din ordre samme dag ved bestillinger inden kl.15.00 ellers senest 1-2 arbejdsdage, såfremt varen ikke er udsolgt. Såfremt varen er udsolgt, eller der opstår andre forhindringer, sender vi en mail med forventet leveringstid.  Alle ordrer bekræftes pr. mail.

I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via: - Dankort, MasterCard - Maestro - Visa - Visa Electron - JCB og China UnionPay for valuta - bankoverførsel (forudbetaling) - uden ekstra omkostninger. Vælger du bankoverførsel som betalingsform, går der i hverdage 24 timer, inden vi kan se beløbet på vores konto. Når beløbet er registreret, bliver varen afsendt. Vær opmærksom på, at ved denne betalingsform er varen kun reserveret til dig i 4 dage, dvs. er betalingen ikke registreret inden, må du gennemføre bestillingen på ny. Vi hæver ikke beløbet, før varen afsendes. Der kan også betales via PayPal, hvor Q-mi.dk betaler et gebyr. Vær opmærksom på, at hvis du betaler via PayPal trækkes beløbet med det samme fra din konto. Fortryder du eller annullerer du dit køb, inden varens afsendelse, tilbagefører vi dine penge fratrukket PayPals gebyr.

Bankoplysninger:

Sparekassen Kronjylland, M.P. Bruunsgade, DK - 8000 Århus C.

Reg.nr. 6182 kontonr. 000 4455 770. 

IBANnr.: DK90 6182 0004455770,   BIC: KRONDK22

Gaveservice

Hvis du skal bruge en vare som gave, pakker vi gaven flot ind for dig - det koster 20 kr. I "Indkøbskurven" markerer du i feltet "Indpakning" ud for den vare, du ønsker pakket ind. Du har mulighed for at sende din gave direkte til modtageren. Under feltet med dine adresseoplysninger oplyser du gavemodtagerens adresse.  

Fortrydelsesret

Ifølge lovgivningen har du 14 dages returret. Dvs. hvis du fortryder købet, skal Q-MI.dk Bolig + Gaver have modtaget varen retur senest 14 dage efter leveringen. Du har pligt til at returnere varen original emballage og i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Benytter du dig af fortrydelsesretten, får du dine penge tilbage, når vi har modtaget varen retur og efterset den.

Reklamation:

Som kunde hos Q-MI.dk har du reklamationsret på 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået ved normal brug af dette. Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Ved reklamation kan du kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget, samt at omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for Q-mi.dk.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du, efter aftale med os, sende varen tilbage, eller møde op på vores adresse og reklamere der. Vores adresse er: Q-MI.dk  Living + Gaver, Skovdalsvej 4, 8300 Odder.
Du kan altid kontakte os på telefon: 27 59 89 22 eller skrive en e-mail til: info@q-mi.dk  

Forbehold

Der tages forbehold for trykfejl i såvel tekst som priser, farver, mål m.m. samt prisændringer og portoforhøjelser.


trustpilot facebook nyhedsbrev
Q-mi  -  Din Brugskunst  -  Skovdalsvej 4  -  8300 Odder  -  info@q-mi.dk  -  CVR: 20209844 betalingskort